Поїздка в Яремче

У суботу, 30 вересня, ми, учні 7-Б класу,  під керівництвом класного керівника Преутесей А.А.,  вирушили  на екскурсію  в м.Яремче та м.Ворохта.

Ми ще ніколи не бачили такої краси, яку побачили в Карпатських горах. Спочатку  ми  поїхали у  м.Ворохту, де   піднімалися  на підйомнику.   Емоції,  які  ми  відчули,  були настільки гарними, що важко їх передати.  Ми  бачили дуже гарну та майже ідеальну природу.   Знаходили багато грибів і фотографували  їх,  та найгарнішими  виявилися  мухоморчики.    Потім ми повернулися  назад у м.Яремче,  де піднімалися  стежкою  до скель Довбуша.  Маршрутом  ми  пройшли  2 кілометри. Це звісно багато, але навколо була така краса, що аж дух захоплювало.  Піднімаючись  на вершину гори,  ми  зібрали багато грибів.  Усі ми були дуже веселі та дружні.

Трохи стомлені, ми відвідали  «Пиріжкову хату», де смачно поїли, відпочили  і направилися до водоспаду.   Він  виявився  чарівним.  Такої краси ми ще не бачили.   На згадку про поїздку ми купили собі сувеніри.  Повернулися додому  з дуже гарними враженнями від поїздки  і з впевненістю,  що до  м.Яремче ми приїдемо ще не раз.